A Szegedi SZEFO Zrt. minőségpolitikája

A Szegedi SZEFO Fonalfeldolgozó „zártkörűen működő” Részvénytársaság vezetősége – a Szeged – Csanádi Egyházmegye tulajdonosi támogatásában – a Társaság működésének cégfilozófiájában elkötelezett a minőség- és hatékonyság együttesével párhuzamosan mind a fenntarthatóság-, mind az ESG (környezeti, társadalmi, irányítási), s mind pedig a CSR (hangsúlyozottan a munkavállalókkal való párbeszéd) szemléletének gyakorlatában való érvényesítésében.

  1. A Társaság minőség stratégiája komplex szemléletű- gyakorlatú, így;
    • gyártástechnológiájában holisztikus – körkörös gazdaság elvű,
    • Vevő, illetve felhasználó központú,
    • ráfordításaiban – hangsúlyozottan az energia felhasználásában – fenntarthatóság központú.
  1. A megfogalmazott minőség stratégia eszközrendszereként;
    • a 2022. évben nettó 770 M Ft műszaki – technikai fejlesztést realizált,
    • a Humánerőforrás fejlesztésében következetesen alkalmazza az ESG- és CSR szemléletét és gyakorlatait.
  1. Piaci szerződéses kapcsolataiban kölcsönösen érvényesítik az 1., 2. pontokban deklaráltak vállalását, teljesülését.
  2. A vezetés elkötelezett a működés ISO 14001 és ISO 45001 szabványok bevezetésével való támogatásában.
  3. Folyamatos – formalizált- és informális belső képzésekkel tudatosan törekszünk munkatársaink képzettségének, hozzáértésének /kvalifikáltságának/ fejlesztésében.

Tanusítványunk